همه دسته بندی ها

کدام پرینتر مناسب من است؟ بهترین پرینترهای بازار

بهترین پرینترهای بازار
فهرست مطالب

ما بهترین مدل های پرینترهای موجود در بازار را تست کرده‌ایم، از چاپگرهای خانگی گرفته تا آنهایی که می‌توانند یک دپارتمان را کاملا مجهز کنند. اکنون برای شما ایده‌آل ترین پرینترها براساس نیازتان معرفی میکنیم.

امروزه با وجود امکان دورکاری و انجام دادن تسک ها در خانه، ما شاهد استفاده روزافزون کاربران خانگی از دستگاه های پرینت هستیم. همچنین چاپگرها بعنوان یکی از اقلام ضروری مورد استفاده در دفاتر کاری، شرکت‌ها، کارخانه جات و دیگر ارگان‌ها می‌باشد، که هرکدام بایستی براساس نیاز خود پرینتر مدنظرشان را تهیه کنند.

با اهمیت یافتن این موضوع، ما در مرکز ماشین‌های اداری فناوری برتر برآن شدیم تا با ارائه لیست کاملی از بهترین پرینترهای حوزه های مختلف، هرگونه ابهام را برای کاربران این دستگاه پرمصرف ازبین ببریم و شما را تا رسیدن به چاپگر مناسب نیاز خود، راهنمایی کنیم.

مشخصات کلی بهترین پرینتر کدام است؟

برای یک دفتر کار خانگی که تنها یک یا دو نفر از آن استفاده می‌کنند، بهترین گزینه به طور کلی Canon MF3010 مناسب است. سرعت چاپ این پرینتر عالی است و تمام کلمات چاپ شده، واضح و روشن هستند. این یک پرینتر چاپ عکس نیست و این نکته را در چاپ‌هایش نشان می‌دهد. اما اگر از آن برای چاپ بروشور یا اسناد واژه‌نامه استفاده می‌کنید، این تقریباً یک پرینتر کامل برای شماست.

پرینتر دیگری که قصد داریم در اینجا برایتان معرفی کنیم، پرینتر اسکای P300nw می‌باشد؛ این یک دستگاه تمام عیار است که برای استفاده در خانه و محیط کار بسیار گزینه مناسبی است. این پرینتر سه کاره، لیزری بوده و چاپ آن بصورت سیاه وسفید می‌باشد. ظرفیت چاپ کارتریج استارتر آن ۲۰۰۰ برگ است که ظرفیت بسیار بالایی است؛ هزینه شارژ مجدد کارتریج این دستگاه در مقایسه با مدل های مشابه بسیار ارزان است.

بطور کلی یک پرینتر خوب، اعم از استفاده در هر حوزه‌ای، یک سری امکانات حداقلی بایستی داشته باشد که قبل از خرید پرینتر باید به آنها توجه داشته باشید؛ در زیر به این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

  • پرینتر دارای مواد مصرفی ارزانی باشد؛ منظور از مواد مصرفی، کارتریج، درام و تونر کارتریج می‌باشد. اگر هنگام خرید پرینتر به این موضوع دقت نداشته باشید این امر می‌تواند هزینه های گزافی برای استفاده از پرینتر، روی دستتان بگذارد.
  • قطعات پرینتر به راحتی در بازار یافت شود؛ فرض کنید پرینتری تهیه کرده‌اید و پس از مدتی نیاز پیدا کنید تا یکی از قطعاتش را تعویض کنید؛ حال اگر آن قطعه دربازار یافت نشود یا به سختی یافت شود، چه حسی به شما دست می‌دهد؟ قطعا این موضوع بسیار شمارا آزرده خواهد کرد.
  • شارژ کارتریج ارزان باشد؛ هر دستگاه پرینتری یک استارتر (کارتریج اولیه که روی دستگاه نصب است) یک ظرفیت چاپ دارد که پس از مدتی تمام میشود و شما نیاز پیدا میکنید برای چاپ های بعدی کارتریج دستگاه خود را مجدد شارژ کنید؛ شارژ کارتریج براساس مدل آن، هزینه متفاوتی دارد. این نکته میتواند در انتخاب پرینتر موثر باشد.

بهترین پرینتر اداری کوچک

پرینتر i-Sensys Canon 6030w

پرینتر i-Sensys Canon 6030w مناسب برای دفاتر کوچک و اداره جات

پرینتر i-Sensys Canon 6030w

پرینتر کانن ۶۰۳۰w یک انتخاب مناسب برای استفاده در دفاتر کاری و ادارات می‌باشد. این چاپگر لیزری تک کاره بوده و فقط امکان پرینت را داراست. چاپ آن سیاه و سفید بوده و سرعت پرینت آن ۱۸ برگ در دقیقه می‌باشد؛ یعنی در حدود هر ۱.۵ ثانیه، یک صفحه A4 را پرینت می‌زند که این قدرت این دستگاه را به نمایش میگذارد! مزیت دیگر این دستگاه قابلیت اتصالش است که علاوه بر اتصال ازطریق USB، بصورت وایرلس WiFi نیز پشتیبانی میکند.

پرینتر ۱۵w HP

چاپگر اچ‌پی ۱۵w یکی دیگر از مدل‌های مناسب دفاتر کاری و ادارات می‌باشد که ویژگی های مشابه پرینتر Canon 6030w که پیش‌تر معرفی کردیم دارد؛ به این معنا که این دستگاه یک پرینتر تک کاره لیزری بوده که قابلیت اتصال هم از طریق USB و هم وایرلس وای‌فای را دارد. سرعت چاپ این دستگاه ۱۹ برگ در دقیقه می‌باشد و ارزانتر از مدل قبلی از برند کانن که معرفی کردیم می‌باشد.

بهترین پرینتر برای شبکه کردن (به اشتراک گذاری بین چند نفر)

پرینترi-sensys Canon 3010

به جرعت می‌توان گفت که پرینتر کانن ۳۰۱۰ که در دو مدل i-sensys و imageClass تولید شده است، از بهترین پرینترهای بازار هستند که همواره رضایت مشتریان خود را کسب کرده اند.

چاپگر i-sensys Canon MF3010 یک پرینتر سه‌کاره (قابلیت چاپ، اسکن و کپی) با چاپ سیاه و سفید است. نوع اتصال این دستگاه از طریق USB میباشد و قابلیت شبکه شدن بین تعداد زیادی سیستم را داراست.

این دستگاه مناسب برای استفاده خانگی و هچنین استفاده در دفاتر کاری و ادارات نیز میباشد. کم حجم بودن این پرینتر یک مزیت رقابتی است برای این محصول.

مواد مصرفی این دستگاه به نسبت دستگاه‌های هم‌رده خود، ارزان می‌باشد.

پرینتر HP 26nw

پرینتر اچ‌پی ۲۶nw یک دستگاه سه‌کاره لیزری بوده که قابلیت چاپ تک رنگ (سیاه و سفید) را داراست. سه‌کاره بودن به معنای چاپ، اسکن و کپی است. این دستگاه بدنه بسیار قوی‌ای دارد و از قطعات بسیار با کیفیت در ساخت آن استفاده شده است. ظرفیت چاپ کارتریج استارتر آن ۱۰۰۰ برگ بوده که ظرفیت بسیار بالایی دارد. چاپ باکیفیت بالای متون این دستگاه از دیگر ویژگی های این پرینتر کاربردی می‌باشد.

بهترین پرینتر با بودجه کم

پرینتر Canon 6030

پرینتر کانن ۶۰۳۰ یک دستگاه لیزری تک کاره با چاپ سیاه و سفید است. نوع اتصال این پرینتر لیزری، از طریق USB بوده و کارکرد اولیه کارتریج آن ۱۶۰۰ برگ می‌باشد. پرینتر ۶۰۳۰ کانن، بهترین پرینتر موجود درمیان خرید پرینتر با بودجه کم می‌باشد.

بهترین پرینتر برای چاپ عکس مقرون به‌صرفه

پرینتر Epson L805

پرینتر جوهرافشان L805 از برند اپسون، تصاویر را با بالاترین وضوح برای شما چاپ میکنند. جوهر اصلی این پرینتر رنگی، دارای ۶ رنگ می‌باشد. اتصال این دستگاه علاوه بر USB، ازطریق وایرلس WiFi نیز می‌باشد. درمیان پرینترهای چاپ عکس، این دستگاه مقرون به‌صرفه ترین است.

بهترین پرینتر میان‌رده

پرینتر HP 141w

پرینتر M141w یک دستگاه سه‌کاره قدرتمند از برند اچ پی بوده که قدرت چاپ بسیار بالایی دارد. این دستگاه لیزری چاپ سیاه و سفید برایتان فراهم میکند و نوع اتصالش هم ازطریق کابل USB و هم از طریق WiFi میباشد.

پرینتر HP 28w

پرینتر ۲۸w نیز یکی دیگر از محصولات برند اچ پی می‌باشد؛ این پرینتر تک کاره یکی از دستگاه های توانمند برای چاپ اسناد می‌باشد؛ چاپ آن بصورت سیاه و سفید بوده و تکنولوژی چاپش لیزری است.

پرینتر Canon 237w

پرینتر کانن ۲۳۷w یک پرینتر لیزری سیاه و سفید چهارکاره می‌باشد؛ یعنی توانایی چاپ، اسکن، کپی و فکس را داراست. این پرینتر یک دستگاه کارآمد برای نیازهای شما در محل کار و خانه می‌باشد.

بهترین پرینتر حرارتی

پرینتر حرارتی Sky e200

اگر به دنبال یک پرینتر برای چاپ فاکتور و رسید در فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره می‌باشید، این دستگاه بهترین گزینه است. پرینتر e200 مخصولی کارآمد از برند ایرانی اسکای می‌باشد که از ویژگی‌های آن می‌توان به سرعت بالای چاپ، راه اندازی و کاربر آسان اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
حساب من