قوانین و مقررات

قوانین و مقررات عمومی فناوری برتر

تمامی فعالیت ها و روندهای وب‌سایت خانه فناوری برتر بر اساس اصول و مقررات تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا شده‌اند. این وب‌سایت با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین مجوز رسمی از سازمان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال فعالیت می‌کند.

مهلت تست ۷روزه در فناوری برتر

مشتریان گرامی تا هفت روز از تاریخ تحویل، دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاه ها شامل سرویس تعویض می‌باشد و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از فروش فناوری برتر کنترل و بررسی می شود. در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط بسته بندی اولیه دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا از حالت تعویض خارج میشود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فناوری برتر دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فناوری برتر به اتمام برسد و امکان تعویض کالای آسیب دیده نباشد، فناوری برتر می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید. 

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

مشتری می تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف از خرید خود نماید، مشروط به اینکه: کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد. هزینه باز پس فرستادن کالا برعهده خریداراست.

نظر به انتخاب روش تحویل کالا توسط مشتری، زمان آغاز هفت روز کاری برای انصراف از خرید، از زمان تحویل کالا به پیک/پست می‌باشد. چناچه کالای خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط شرکت از نظر(جنس، برند، رنگ) متفاوت باشد مشتری باید حداکثر ظرف مدت هفت تا ده روز کاری پس از دریافت کالا از پیک/پست، کالا را باتوجه به شرایط ذیل به شرکت عودت نماید:

هزینه عودت کالا بر عهده مشتری خواهد بود. انصراف از خرید، در مواردی که شرایط خاصی بر نوع کالا و خدمات حاکم است و عبارت «تماس قبل از خرید» یا « سفارشی » روی آن درج شده، اجرا نخواهد شد.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. ملاک مغایرت موارد مندرج در جدول مشخصات فنی می باشد و مواردی همچون زبان صفحه کلید، وات شارژر و... که در جدول مشخصات فنی نیز قید نشده از موارد مغایرت نمیباشد.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فناوری برتر بازگردانده شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

شرایط استرداد وجه

جهت استرداد وجه کالای خریداری شده به مشتری میبایست با کارشناسان فروش فناوری برتر در ارتباط باشید. کارشناسان فناوری برتر شماره شبا و نام کامل صاحب حساب را ثبت کرده و وجه مورد نظر بعد از ۷ تا ۱۰ روز کاری به حساب مشتری واریز می‌شود.

خسارت در هنگام حمل و نقل

خریدار مکلف است بلافاصله پس از در یافت کالا، اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره در مقابل کالارسان نماید.

چنانچه کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند شکستگی، ترک خوردگی، زدگی وغیره، باشد؛ خریدار می تواند از تحویل کالا اجتناب کند. در غیر اینصورت، تحویل کالا توسط پیک/پست به خریدار، به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا بوده و شرکت ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

نحوه بازگشت کالا

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فناوری برتر، جداً خودداری کنید.

کالا برای بازگشت، باید داخل جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.

اگر کالا به علت مغایرت یا خرابی با روش های پست یا تیپاکس ارسال ‌شود می‌بایست حتما فرم درخواست بیمه توسط ارسال کننده تکمیل شود. در غیر اینصورت جهت ارسال کالا به دلایلی مثل انصراف از خرید و استفاده از مهلت تست ۷ روزه قویا توصیه می‌گردد، کالا بصورت بیمه دار ارسال شود چرا که ملاک کارشناسان فناوری برتر تحویل سالم کالا از مامور ارسال است.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

اگر ساکن اصفهان هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با فناوری برتر تماس بگیرید.

از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.

بسته خود را به آدرس: اصفهان. سپه‌سالار. خیابان قائم مقام فراهانی. بعداز کوچه۳ دست چپ. کدپستی

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فناوری برتر، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد. از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر بین ۷تا ۱۰ روزکاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. خواهشمند است قبل از درخواست مرجوع، تعمیر و یا تعویض، حتما تمامی شرایط و الزامات به دقت مطالعه گردد.