پشتیبانی و خدمات پس از فروش

پشتیبانی

با توجه به تغییر در شیوه خرید افراد در سال های اخیر و پر رنگ شدن خرید آنلاین در میان تمام اقشار جامعه و در کنار آن افزایش فروشگاه های آنلاین چه در بحث رقابت و چه در بحث ارائه خدمت مناسب به مشتری، پشتیبانی فروش محصولات به بخشی مهم در تمام حوزه های فروش تبدیل شده و خریداران آنلاین با اعتماد به مجموعه های فروش آنلاین و داشتن پشتیبانی مناسب اقدام به خرید می کنند.

با این حال مجموعه فناوری برتر از روزهای اول تاسیس همیشه در کنار فروش محصولات با ارائه پشتیبانی مناسب و شایسته خریداران محترم در کنار مشتریان خود بوده است. برترسرویس (پشتیبانی ۶ ماهه و یک ساله محصولات) به منظور رفاه حال و آسودگی خاطر مشتریان گرامی، فناوری برتر با راه اندازی سرویس پشتیبانی جدید، تحت عنوان برترسرویس تجربه یک خرید لذت بخش و مطمئن را برای کاربران گرامی ایجاد کرده تا بدین ترتیب مشتریان بتوانند در این وضعیت نا به سامان بازار آی تی یک خرید موفق و قابل اتکا را داشته باشند.

پشتیبانی ویژه جدید فناوری برتر با نام برترسرویس برای آن دسته از عزیزانی طراحی شده است که در دنیای پر از مشغله امروزی وقت کافی برای رفت و آمد به شرکتهای گارانتی جهت رفع عیب و تعمیر قطعه خود را ندارند تا با انتخاب این سرویس در زمان خرابی قطعه تنها با یک تماس با برترسرویس این کار را بصورت اصولی به ما بسپارند.

خدمات پس از فروش